تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کدام بند از اشعار مغایر با وحدت ملی بوده است!/ به جای فرا فکنی دنبال احقاق حق ملت باشید

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خبرنگار «دانشجو سلام» سروده ای که میثم مطیعی مداح جوان و سرشناس  کشور قبل از شروع مراسم عید فطر قرائت کرد واکنشهای مختلفی را به دنبال داشت و عده ای این رفتار را در جهت تخریب عملکرد دولت و مغایر با وحدت ملی دانستند.

در همین راستا حسن امینیان از فعالین دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در گفتگو با این پایگاه خبری  گفت: بعضی از اشخاص در صفحات مجازی و اکثر رسانه های تندرو مداحی میثم مطیعی را دشمنی و توهین به شخص رییس جمهور تلقی کرده‌اند در حالی که این مثنوی در قالب نقد به سه قوه اساسی و مسئولین کشور بوده است.

وی افزود:با وجودیکه باید قدر اینگونه شعارها را دانست ولی متاسفانه برخی مسئولین و سیاسیون این شعر انتقادی را توهین به خود تلقی کرده‌اند، حال اینکه چرا این شعر را برابر و مصداق توهین به خود می دانند بسی جای تامل دارد!

این فعال سیاسی دانشجویی اظهار داشت: مسئولین و هوادارانشان باید به گونه‌ای رفتار کنند  که به روحیه نقد و انتقاد پذیری ضربه ای وارد نشود و ظرفیتی برای انتقاد آزاد ایجاد بشود.

وی گفت: برخی شخصیتها مانند رییس فراکسیون امید این شعر انتقادی، را وحدت شکن نامیدند، ولی واقعا  باید مشخص کند که کدام بیت وحدت شکن است؟! که بدون اشاره به بیت خاصی بصورت کلی آنرا وحدت شکن می‌نامد.

امینیان گفت: مگر انتقاد از برجام و سند2030 و دفاع از غرور ملی و شعر علیه کاخ نشینان ، مال مردم خوار ها ، زمین خوارها ، سست عنصرها ، اسراییل و سعودی و داعش وحدت شکن است؟

این فعال دانشجویی تصریح کرد: کسانی که امروز مدعی هستند چرا تریبون به ایین مداح داده شده همان کسانی هستد که برجام را در بیست دقیقه تصویب کرده‌اند و مدعی شده‌اند توصیه ۹ گانه رهبری را رعایت کردند ، که البته  اگر رعایت می کردند چنین مشکلاتی پیش نمی‌آمد.

وی گفت: رهبری در قضیه برجام در نامه ای به رییس جمهور تاکید کردند که دولت آمریکا در قضیه هسته‌ای و نه در هیچ مسئله دیگری در برابر ایران رویکردی جز خصومت و اخلال در پیش نگرفته این تیم مذاکره کننده هسته‌ای بود که بدون هیچ ملاحظه و وثیقه خاص صنعت هسته‌ای و صنایع وابسته را به کل از پیشرفت به پسرفت تنزل داده است.

این فعال دانشجویی ادامه داد: در ذیل همان نامه فرمودند در دولت قبل وضع هر گونه تحریم در هر سطحی و به هر بهانه‌ای توسط هر یک از کشورها نقص برجام است، که دولت طبق بند ۳ مصوبه مجلس باید اقدامات لازم را انجام دهد و فعالیت های برجام را متوقف کند.

وی افزود: رهبری برجام را دارای نقاط ضعف و ساختاری زیادی دانست ، ولی متاسفانه ذره‌ای پیگیری بابت نامه ایشان صورت نگرفت!

وی خطاب به منتقدین گفت: اکر امروز کسانی طلبکار باشند ماییم نه شما چرا که بابت نقض‌های متعدد ساختاری برجام هشدار داده شد ولی از الفاظی چون بزدل، کاسب تحریم و تندرو از آنان نام برده شد.

وی گفت: مسئولین نباید با حاشیه راندن مسائل اصلی، مسائل فرعی و پیش پا افتاده را محور اصلی فعالیت های خود قرار دهند.ا

این فعال دانشجویی گفت: این سوال جدی از موافقان برجام و که در دانشگاهها و تشکلهای دانشجویی فعالیت می  کنند وجود دارد  که آیا با وضع تحریم های جدید جسم و روح برجام نقض شده است یا خیر؟!

وی اظهلر داشت: مطمئنا این نقضها به دفعات انجام شده است از اینرو بهتر است به جای سنجش شعرها به فکر جواب قاطع و محکم به نقض برجام از سوی آمریکاییها باشید.

وی گفت: جای مسائل اصلی و فرعی نباید باهم عوض شوند و انگشت اتهام به سمت دلسوزان نظام نرود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کدام بند از اشعار مغایر با وحدت ملی بوده است!/ به جای فرا فکنی دنبال احقاق حق ملت باشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..