تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ربا در جامعه ضربات سنگینی بر اقتصاد کشور وارد می‌کند

ضیافت افطاری علما و روحانیون در قم برگزار شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ضیافت افطاری علما و روحانیون شامگاه پنجشنبه در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد.

آیت‌الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان، آیت‌الله حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله مقتدایی عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام والمسلمین غروی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین غرویان عضو هیئت علمی جامعه المصطفی و اساتید حوزه علمیه در این ضیافت افطاری حضور داشتند.

آیت‌الله نوری همدانی در این مراسم گفت: کشورمان قرآن و اسلام دارد که استکبار جهانی تلاش می‌کند به مقابله با این دو اصل مهم بپردازد که باید به مقابله با این هدف شوم بپردازیم.

سومین ضیافت افطاری دارالقرآن علامه طباطبایی در حالی با سخنرانی آیت‌الله نوری همدانی برگزار شد که در دو ضیافت افطاری گذشته آیت‌الله سبحانی و آیت‌الله مکارم شیرازی سخنران این مراسم بودند.

آیت‌الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در قرآن کریم در تبری از کفار تأکید شده، افزود: مسلمانان نباید زیر بار سلطه و حضور مستکبران قرار گیرند و در این راستا باید مبارزه کنند و استقامت به خرج دهند.

وی عنوان کرد: پیروی از غرب مفاسد بسیاری را برای جهان امروز به دنبال داشته است و مسلمانان در این زمینه باید هوشیار باشند.

این مفسر قرآن کریم با بیان اینکه یکی دیگر از مسائل مهمی که قرآن کریم بر آن تأکید کرده است دوری از ربا است، افزود: متأسفانه ربا در جامعه اسلامی وجود دارد و این امر می‌تواند ضربه سنگینی بر اقتصاد کشور وارد کنند.

آیت الله کاشانی فردی مبارز و عالم بود

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات آیت الله کاشانی بیان داشت: آیت الله کاشانی فردی مبارز و عالم بود که با استکبار مبارزه کرد و حتی توانست یک بار شاه را از کشور فراری دهد اما آمریکا او را به کشور برگرداند.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به مطالب مطرح شده در روزهای اخیر در خصوص شخصیت آیت الله کاشانی بیان داشت: دشمن تلاش می‌کند تا خلط مباحثی ایجاد کند در این زمینه باید هوشیار باشیم.

انتهای پیام/ز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ربا در جامعه ضربات سنگینی بر اقتصاد کشور وارد می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..