تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آنتی اکسیدان‌هایی که محافظ بدن می‌شوند/ اینفوگرافیک

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویتامین‌ها مواد مغذی مورد نیاز انسان هستند که از طریق غذا وارد بدن می‌شوند و برای حفظ سلامتی انسان ضروری هستند؛ چنین به نظر می‌رسد که استفاده از ویتامین‌ها به صورت موضعی برای پوست لازم است چون پوست شدیدا در معرض عوامل آسیب‌پذیری چون نور خورشید قرار دارد.

یکی از مهم‌ترین اثرات مفید ویتامین‌ها، خاصیت ضد اکسیده شدن آنها است که این ویتامین ها را تبدیل به آنتی‌اکسیدان‌های محافظ بدن کرده و برای جلوگیری از پیری مفید است، از سوی دیگر ویتامین‌ها می‌توانند باعث تحریک کلاژن‌سازی شوند و لایه شاخی پوست را نرم‌تر کرده و از تیره شدن پوست جلوگیری کنند.

ویتامین‌هایی برای پوست
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آنتی اکسیدان‌هایی که محافظ بدن می‌شوند/ اینفوگرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..