تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




3 دو و میدانی کار جدید در فهرست نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا

 3 دو و میدانی کار جدید در فهرست نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا به گزارش خبرنگارپایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛در حالی که پیش از این قرار بود تیم ملی دو و میدانی کشورمان با 10 ورزشکار در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت کند،اما پس از اتمام مسابقات جام کازانف اعضای سازمان تیم های ملی تصمیم گرفتند سه نفر دیگر را به این لیست اضافه کنند.

برهمین اساس مسلم نیادوست،سبحان طاهر خانی و میلاد سیار 3ورزشکار جدیدی هستند که قرار است راهی رقابت های اودیشای هندوستان شوند.

براین اساس احسان حدادی و محمد صمیمی (پرتاب دیسک)، حسین تفتیان (100 متر)، کیوان قنبرزاده (پرش ارتفاع)، علی خدیور(400 متر)،حسین کیهانی (3 هزار متر مانع)، علی ثمری(پرتاب وزنه)، رضا مقدم (پرتاب چکش)،‌ امیر مرادی (800 متر)، سحرضیایی (پرتاب نیزه)،سبحان طاهر خانی(پرش طول)،میلاد سیار(110 متر با مانع) و مسلم نیا دوست (1500متر)  13 ورزشکاران اعزامی به هندوستان هستند.

همچنین قرار است فردین محمدزاده و حسین شایان به عنوان مربی، اشکان اردیبهشت پزشک تیم، تیمور غیاثی به عنوان سرپرست و مجید کیهانی رئیس فدراسیون ملی پوشان را در این سفر همراهی کنند.

گفتنی است مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا قرار است طی روزهای 15 تا 18 تیر سال جاری در اودیشای هندوستان برگزار شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «3 دو و میدانی کار جدید در فهرست نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..