تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروانی: برنامه‌ریزی کی‌روش برای تیم امید همراه با آینده‌نگری است/نفرات اصلی ما در اردو غایب هستند!

پیروانی: برنامه‌ریزی کی‌روش برای تیم امید همراه با آینده‌نگری استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،امیرحسین پیروانی در حاشیه اولین تمرین تیم فوتبال امید اظهار داشت: طبق هماهنگی های به عمل آمده با اعضای کمیته فنی تیم های ملی قرار است 2 اردو را برای تیم امید پیش از اعزام در نظر بگیریم. اولین اردوی ما از امروز آغاز شده و تا چهار روز هم ادامه خواهد داشت. اردوی بعدی هم قرار شده از 15 تیرماه آغاز و تا زمان اعزام نیز ادامه داشته باشد. برخی از بازیکنانی که به تیم دعوت کرده بودیم، متاسفانه نتوانستند در این اردو ما را همراهی کنند و امیدوارم این مشکل هر چه سریع تر برطرف شود تا بتوانیم با تمام قوا در مسابقات حاضر شویم.

وی درباره برگزاری بازی‌های تدارکاتی تیم امید پیش از اعزام به مسابقات انتخابی رقابت‌های قهرمانی آسیا هم اظهار داشت: قرار بود 2 بازی دوستانه با تیم سوریه برگزار کنیم که آنها نامه زدند و اعلام کردند که نمی توانند مقابل ما بازی دوستانه برگزار کنند. باید بگویم این درخواست ما نبوده که با آنها بازی کنیم که برخی‌ها اعلام کردند ما درخواست بازی دوستانه داشتیم، بلکه سوریه درخواست داده بود که خودشان هم این بازی را لغو کردند. با این وجود طبق هماهنگی به عمل آمده با یحیی گل‌محمدی قرار شده روز 20 تیرماه یک بازی دوستانه با تراکتورسازی برگزار کنیم و چنان چه برنامه ما به هم نریزد،در نظر داریم روز  17 تیرماه یک بازی تدارکاتی دیگر را هم با تیم‌های داخلی برگزار کنیم.

سرمربی تیم امید درباره اینکه چه تعداد از بازیکنان در این اردو غایب هستند و بازیکنان چه تیم‌هایی هستند، گفت: باید بگویم 10 نفر در این اردو غایب هستند که متاسفانه این نفرات جزو بازیکنان اصلی تیم ما محسوب می شوند. از این تعدادی که دعوت کردیم، بازیکنان تیم های استقلال، پرسپولیس، سایپا، سپاهان و صنعت نفت آبادان در این اردو حضور ندارند.

پیروانی در پاسخ به این پرسش که «چه برنامه‌ای برای حضور تیم امید در المپیک دارید؟»،اظهار داشت: پیش از المپیک، قرار است مسابقات انتخابی قهرمانی زیر 23 سال آسیا برگزار شود. ضمن اینکه در جلسه‌ای هم که با اعضای کمیته فنی فدراسیون برگزار کردیم و متعاقب آن نشستی را هم با کی‌روش انجام دادم، این بود که ما با تیم جوانان در این مسابقات شرکت کنیم. این تیم چهار سال فاصله سنی با تیم زیر 23 سال دارد، اما در کنار آنها بازیکنان 23 ساله هم داریم که به مرور زمان کنار می‌روند و بازیکنان جوان‌تر، جایگزین آن ها می‌شوند.  با این حال اکنون تیم جوانان را به همراه چهار بازیکن 23 ساله برای مسابقات آینده در اختیار داریم. برنامه‌ریزی کی‌روش برای تیم امید یک آینده‌نگری مثبت است تا بتوانیم با یک تیم جوان، اما با تجربه برای مسابقات المپیک آماده شویم در نهایت هم بتوانیم نتایج خوبی را در این رقابت ها بدست آوریم.

وی در پایان در مورد وضعیت زمین کمپ تیم‌های ملی و وضعیت دستیارانش نیز گفت: خوشبختانه شرایط زمین کمپ بد نیست،البته باید صبر کنیم تا ببینیم پس از شروع تمرینات وضعیت چگونه خواهد بود. کوروش برمک، غلامرضا باغ‌آبادی و سعید عزیزیان کادر فنی تیم ملی را تشکیل می دهند ضمن اینکه هوشمند هم به عنوان پزشک در کادر فنی حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروانی: برنامه‌ریزی کی‌روش برای تیم امید همراه با آینده‌نگری است/نفرات اصلی ما در اردو غایب هستند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..