تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت رونالدو به یونایتد، خبر سال خواهد بود

کد خبر: ۵۵۶۶۴۵

۱۸۶  بازدید

دیوید ژینولا، ستاره سابق تاتنهام، معتقد است جدایی احتمالی کریس رونالدو از رئال مادرید و بازگشت او به منچستریونایتد می تواند خبر سال باشد.

ورزش سه: دیوید ژینولا، ستاره سابق تاتنهام، معتقد است جدایی احتمالی کریس رونالدو از رئال مادرید و بازگشت او به منچستریونایتد می تواند خبر سال باشد.

 اتهام فرار مالیاتی 14.7 میلیون یورویی به رونالدو از سوی دادستانی اسپانیایی، این ستاره پرتغالی را به فکر ترک رئال انداخته و از منچستریونایتد به عنوان محتمل ترین مقصد برای او در صورت ترک سانتیاگو برنابئو نام برده می شود.

هرچند گفته می شود ژوزه مورینیو مطمئن نیست که پرداخت مبلغی هنگفت برای این ستاره 32 ساله، چندان منطقی باشد.

با این وجود، ژینولا معتقد است که بازگشت رونالدو به منچستریونایتد می تواند توجهات به لیگ برتر را به میزان قابل توجهی افزایش بدهد.

بازگشت رونالدو به یونایتد، خبر سال خواهد بود

او به تاک اسپورت گفت:" فکر می کنم بازگشت کریس رونالدو به منچستریونایتد می تواند خبر بزرگی باشد. بسیار بسیار جذاب خواهد بود.

حتی می تواند باعث توجهات بیشتر به لیگ برتر در همه دنیا شود؛ خیلی ها به این فکر خواهند کرد که وقتی بازیکنی بعد از دو قهرمانی پیاپی در چمپیونزلیگ، به لیگ برتر می رود، حتما این رقابت ها مهم است. این می تواند خبر سال باشد."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت رونالدو به یونایتد، خبر سال خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..