تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایجاد کمپ گردشگری در منطقه گردشگری «شورابیل» اردبیل

ایجاد کمپ گردشگری در منطقه گردشگری «شورابیل» اردبیل

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان تصریح کرد: پنج هکتار زمین به منظور احداث نخستین کمپ گردشگری اردبیل در مجاورت منطقه نمونه گردشگری در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در نظر داریم با هدف توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان کمپ گردشگری را مطابق با آخرین استانداردها تا سال آینده به بهره‌برداری برسانیم.

شهردار اردبیل به توسعه امکانات رفاهی پیرامون دریاچه شورابیل اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ورود خودرو به محوطه دریاچه ممنوع شده تا این منطقه به عنوان منطقه گردشگری سلامت‌محور تبدیل شود.

لطف‌اللهیان متذکر شد: به منظور پارک خودروها، پارکینگ‌هایی پیش‌بینی شده و علاوه بر این جهت تردد در داخل محوطه امکاناتی از قبیل دوچرخه و قطار تدارک دیده شده است.

وی افزود: به منظور زیباسازی محوطه دریاچه نیز توسعه فضاهای سبز از سال‌های گذشته در دستور کار بوده و امسال پنج هزار اصله گل به همراه فرش گل کاشته شده است.

شهردار اردبیل تأکید کرد: با توجه به امکانات رفاهی- گردشگری پیرامون دریاچه پیش‌بینی می‌شود مدت‌زمان ماندگاری مسافران شهر اردبیل به واسطه امکانات افزایش یابد.

وی تصریح کرد: به زودی با احداث هتل در منطقه نمونه گردشگری زیرساخت‌های اقامتی آن نیز تقویت می‌شود.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایجاد کمپ گردشگری در منطقه گردشگری «شورابیل» اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..