تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار جدید ترامپ به بشار اسد

ساعت 24- کاخ سفید مدعی است بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه حمله شیمیایی جدیدی مشابه را تدارک می‌بیند و اعلام کرد اگر چنین حمله ای صورت بگیرد، بهای آن برای دولت سوریه گران خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، دفتر مطبوعاتی کاخ سفید اعلام کرد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا نسبت به آن چه که این بیانیه «تکرار حمله شیمیایی» خوانده است، واکنش نشان داده و به سوریه هشدار داده که اگر مرتکب حمله شیمیایی جدیدی بشود باید بهای سنگینی بپردازد.

یادآور می‌شود روز 4 آوریل 2017 (15 فروردین 96) مخالفان حکومت سوریه اعلام کردند در نتیجه حمله شیمیایی به شهر خان شیخون استان ادلب 80 نفر کشته و 200 نفر زخمی شده‌اند.

ارتش سوریه عامل این حمله اعلام شذ اما دمشق این اتهام را رد کرده و خاطرنشان کرد تمام زرادخانه شیمیایی خود را تحت کنترل سازمان بین‌المللی منع سلاح شیمیایی قرار داده است.

آمریکا بدون ارائه شواهد دولت سوریه را در این حمله مقصر دانسته و بامداد 7 آوریل (18 فروردین)، 59 موشک به پایگاه هوایی شریعات، متعلق به نیروهای دولتی شلیک کرد.

اسد در مصاحبه با خبرگزاری روسی ریانووستی اعلام کرد حمله شیمیایی رخ نداده بلکه این دسیسه ای برای توجیه حمله به پایگاه هوایی نیروهای دولتی سوریه بوده است.

آنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار جدید ترامپ به بشار اسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..