تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلگری: بونوچی رهبر آینده یوونتوس است

کد خبر: ۵۵۶۶۱۴

۷۳۴  بازدید

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، با ستایش لئوناردو بونوچی، مدافع تیمش، او را رهبر آینده بیانکونری توصیف کرد.

ورزش سه: مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، با ستایش لئوناردو بونوچی، مدافع تیمش، او را رهبر آینده بیانکونری توصیف کرد.

 بونوچی در چند فصل اخیر یکی از ارکان اصلی خط دفاعی یوونتوس بوده و بازی های خوبش باعث شد تا باشگاه هایی مانند چلسی، منچسترسیتی و رئال مادرید برای خرید او ابراز تمایل کنند.

هرچند بونوچی به دلیل درگیری لفظی با آلگری در پیروزی 4-1 مقابل پالرمو،، در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل پورتو، در ترکیب اصلی یوونتوس قرار نگرفت اما آلگری اعتقاد دارد که این بازیکن می تواند رهبر بعدی تیمش باشد.

آلگری: بونوچی رهبر آینده یوونتوس است

او به اسکای ایتالیا گفت:"  در آن زمان خاص، آن تصمیم درست بود. گاهی اوقات باید برخی مسائل را نبینید و گاهی باید چشمان تان کاملا باز باشد. در آن لحظه، بونوچی اشتباه کرد.

من هم اشتباه کردم و در حقیقت با نیمکت نشین کردن لئوناردو، خودم را تنبیه کردم. آن دیدار مهم و سرنوشت ساز بود.

ما مقابل پورتو یک بازی خوب انجام دادیم و پس از دو روز، بونوچی برگشت زیرا بازیکن مهمی است، یک بازیکن استثنایی و مهمتر از همه، او باید درک کند که رهبر آینده یوونتوس در رختکن خواهد بود."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلگری: بونوچی رهبر آینده یوونتوس است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..