تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت، اهالی تئاتر را سر پا نگه می‌دارد

حمایت، اهالی تئاتر را سر پا نگه می‌داردپریسا رضایی بازیگر نمایش «مفیستو» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ملاک خود برای انتخاب نقش در نمایش«مفیستو» گفت: وقتی مسعود دلخواه به من پیشنهاد داد من قبول کردم چرا که به کارش اعتماد داشتم و کارکردن با مسعود دلخواه برایم بسیار ارزشمند است و وقتی هم نقش به من داده شد من با کمال میل آن را پذیرفتم.


وی پیرامون نظر خود نسبت به نمایش«مفیستو» اظهار داشت: این نمایش بسیار تأثیرگذار و خوب است و مخاطب جوهره اصلی آن را درک می‌کند.


رضایی پیرامون گروه سنی مخاطبان برای تماشای نمایش تصریح کرد: تالار مولوی بیشتر قشر جوان را شامل می‌شود و مسلما جوانان و دانشجویان به تماشای نمایش می‌آیند ولی با حضور مسعود دلخواه، یقینا اهالی بزرگ تئاتر هم به تماشا خواهند آمد.


بازیگر نمایش«مفیستو» در خصوص حضور بازیگران چهره در تقویت تئاتر و فروش بلیت خاطرنشان کرد: بسیار اثرگذار است. تئاتر تعدادی مخاطب عام دارد که ممکن است با حضور چهره‌ها به تماشای یک نمایش بیایند ولی یک سری هم مخاطب خاص خود را دارد که حضور چهره‌ها برایشان اهمیت بسیاری ندارد.


پریسا رضایی در پایان در خصوص توصیه خود به علاقه‌مندان تئاتر گفت: من خودم تحصیلات آکادمیک تئاتر دارم و توصیه‌ام به اهالی علاقه‌مند تئاتر این است که؛ حتما با پشتوانه وارد شوند و اگر هم پشتوانه‌ای ندارد و تنها علاقه‌مند هستند با تحصیلات آکادمیک در  تئاتر شروع به کار کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت، اهالی تئاتر را سر پا نگه می‌دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..