تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادغام احتمالی کمپانی مخابراتی اسپرینت با چارتر/کام‌کست

ادغام احتمالی کمپانی مخابراتی اسپرینت با چارتر/کام‌کست

 

به گزارش خبرآنلاین، سهام‌دار عمده اسپرینت، سافت بنک ژاپن است که پس از دو ماه مذاکره برای ادغام با تی موبایل، مذاکرات را تا جولای متوقف کرده و شراکت جدیدی را با چارتر/کام‌کست آغاز خواهد کرد.

از سوی دیگر کمپانی کام‌کست بر اساس موافقت سال 2011 از سرویس وایرلس ورایزون(بزرگترین پرووایدر ارتباطاتی آمریکا) استفاده می‌کند که شامل هات اسپات ها و امواج رادیویی ورایزون است.

به نوشته وال استریت، اسپرینت قصد دارد در چارتر/کام‌کست سرمایه گذاری کرده و بدین ترتیب راه برای ادغام باز شود.

بدین ترتیب ادغام اسپرینت با تی موبایل که مالکیت اصلی آن در دست دویچه تله کام آلمان است، منتفی می‌شود.ماه‌ها بود که سرمایه گذاران منتظر ادغام اسپرینت و تی موبایل (به ترتیب سومین و چهارمین اپراتور بی سیم آمریکا) با هدف صرفه جویی 6 تا 10 میلیارد دلاری هزینه‌ها بودند.

درآمد سالیانه اسپرینت بیش از 32 میلیارد دلار در سال 2016 بود و 80 درصد از سهامش در دست سافت بنک ژاپن است.

دویچه تله کام «تی موبایل» را در دسامبر 1999 تاسیس کرد و 44 هزار کارمند دارد و به عنوان چهارمین اپراتور بی سیم در آمریکا درآمدی حدود 30 میلیارد دلار دارد.

Charter/ چارتر در سال 1993 به عنوان کمپانی مخابراتی تاسیس شد و درآمدی معادل 29 میلیارد دلار دارد و با 25 میلیون مشتری در 41 ایالت آمریکا دومین اپرلاتور کابلی این کشور بعد از کام‌کست است. چارتر سال گذشته با پرداخت 65.5 میلیارد دلار تایم وارنر کابل را خرید.

کام کست با درآمد 80 میلیارد دلاری بزرگترین شبکه کابلی را در اختیار دارد.

 

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادغام احتمالی کمپانی مخابراتی اسپرینت با چارتر/کام‌کست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..