تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد شدید مجیدی از عملکرد منصوریان + عکس

انتقاد شدید مجیدی از عملکرد منصوریان + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قطعی شدن جدایی بهنام برزای، مهاجم تیم استقلال از این باشگاه، اتفاقی دور از انتظار بود که صدای شکایت  بسیاری را علیه منصوریان سرمربی این تیم بلند کرد.

منتقدین با توجه به روند کاری و چندین موقعیت‌ طلایی که برزای تا کنون برای استقلال ساخته ، این موضوع را نوعی  بی‌‌مهری در مورد وی دانستند.

پس از اینکه برزای پست خداحافظی اینستاگرامی خود را در فضای مجازی منتشر کرد، موج کامنت‌های کاربران بازار داغ بحث و انتقاد را به راه انداخت.

فرهاد مجیدی، مهاجم اسبق این تیم آبی‌پوش یکی از منتقدین داغ این پست بود. مجیدی در کامنتی نوشت " بهنام جان بازی تو چشم نواز بود. شاید اشکال از شادیت بود، امیداورم دفعه بعد با پیراهن شماره هفت در استقلال ببینمت.آرزوی بهترین ها رو برات دارم "

انتقاد شدید مجیدی از عملکرد منصوریان

انتقاد شدید مجیدی از عملکرد منصوریان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد شدید مجیدی از عملکرد منصوریان + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..