تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روش ساخت اسپینر +فیلم

روش ساخت اسپینر +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با گسترش تکنولوژی و پیشرفت روزانه فناوری ابزار جدیدی جهت رفع نیاز انسان ابداع می‌شود. استرس یکی از شایع‌ترین عوارض زندگی در دنیای امروز است. فرقی نمی‌کند در چه خانواده و یا چه سطحی از زندگی قرار داشته باشید، در هر جا و مکانی که زندگی می‌کنید و یا درس می‌خوانید ناخداگاه استرس بر شما غالب خواهد شد.

پیشگیری و یا جلوگیری از این بیماری که در سنین متفاوت نیز گریبان‌گیر افراد می‌شود برای بالا بردن سطح سلامت جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است یکی از روش‌هایی که چند وقتی است مردم از آن برای کنترل استرس خود از آن بهره می‌برند استفاده از اسپینر است که در ویدئو زیر روش ساخت آن را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روش ساخت اسپینر +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..