تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترافیک پرحجم و روان در جاده‌های مازندران +لغو ممنوعیت تردد در جاده سوادکوه

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ قدمی فرمانده پلیس راه استان مازندران با بیان اینکه هم اکنون، ترافیک در جاده‌های هراز، سوادکوه و کندوان به صورت پر حجم و روان است گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده کرج ـ. چالوس همچنان ممنوع بوده، اما تردد دوطرفه و بدون محدودیت است.

وی به ممنوع بودن تردد انواع تریلی، در جاده هراز اشاره کرد و افزود: تردد انواع کامیون‌ها و کامیونت‌ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۶  صبح فردا چهارشنبه ۷ تیر ماه و از ساعت هشت تا ۲۴ روز پنج‌شنبه ۸ تیر و همچنین از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های جمعه ۹ و شنبه ۱۰ تیر از این جاده ممنوع است.

فرمانده پلیس راه مازندران گفت: با توجه به ترافیک پرحجم و روان در جاده سوادکوه، امروز و تا اطلاع ثانوی محدودیتی در این جاده وجود ندارد.

سرهنگ قدمی افزود: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/آ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترافیک پرحجم و روان در جاده‌های مازندران +لغو ممنوعیت تردد در جاده سوادکوه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..