تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امام جمعه گرگان :فطر تجلی بندگی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت : این عیدسعید روز بزرگی در جهان اسلام و تجدید بیعتی دوباره با رسول خداوند است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی صبح امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر در جمع نمازگزاران گرگانی در مصلای جمعه این شهر گفت: علامت مشخصه مسلمانان بندگی خداست که در نماز عید فطر متجلی می شود.

آیت الله نورمفیدی گفت : نکته مهم دیگر اعمال یک مسلمان پرداخت فطریه است که واجب تاکید شده محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه امروز عید تکلیف مسلمانان است گفت: جایزه ما از خداوند دعا و عاقبت بخیری است که بتوانیم در طول سال بنده واقعی و خوب خداوند باشیم.

انتهای پیام / ا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امام جمعه گرگان :فطر تجلی بندگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..