تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آبرسانی بسیج سازندگی به روستاهای محروم گمیشان+تصاویر

ساعت: 10:11 منتشر شده در مورخ: 1396/04/06 شناسه خبر: 1137245

بسیج سازندگی گمیشان با همکاری اداره آبفار به کمک مردم روستاهای بخش مرکزی گمیشان که چندین روز است دچار کم آبی شدند شتافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ساحل گمیشان، در هفته اخیر در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر برخی از روستاهای بخش مرکزی و گلدشت گمیشان با مشکل قطعی آب دست و پنجه نرم میکنند.

بسیج سازندگی شهرستان گمیشان با همکاری اداره آبفار تلاش میکند با آبرسانی با تانکرهای آب به مردم کمک کند .

قطعی آب در شهرستان گمیشان معمولا همه ساله با گرم شدن هوا آغاز می شود و این مساله موجب سختی و زحمت زیادی برای مردم است.

با توجه به کم آبی کشورمان ،امید است مردم خوب ایران با دیدن این تصاویر در مصرف آب صرفه جویی بیشتری داشته باشند و مسئولین هرچه سریعتر در جهت رفع کامل این مشکل اقدام کنند.

w1

w2

w3

w4

w5

w6

w7

w8

w9

w10

w11

w12

w13

w14

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آبرسانی بسیج سازندگی به روستاهای محروم گمیشان+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..