تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"کلاس مجردها" صیقلی برای رو

به گزارش خبرنگار حوزه حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛«کلاس مجردها» عنوان سلسله جلساتی آموزشی با رویکرد تربیتی-مشاوره‌ای است که می توان آن را در قالب کرسی های آزاد اندیشی تعریف کرد. این کلاس که با استقبال خوبی از سوی دانشجویان و نخبگان شهر تهران رو به رو شده، گفتگو محور است و بر پایه تعامل استاد و دانشجو اداره می شود. اغلب مباحث آن پیرامون سبک زندگی اسلامی-ایرانی، تفکر نقاد، و پاسخ به پرسش های دانشجویان است که به ابتکار و همت این روحانی نام آشنا و پرتلاش در بیرون از دانشگاه پا گرفته است و تا به حال 5 دوره و جمعا 151 جلسه چندساعته را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

با اینکه از ابتدا شرط تحصیلی برای شرکت در این کلاس وجود نداشته است، اما اکثریت جمعیت آن را دانشجویان و یا فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی و تحصیلات تکمیلی تشکیل می‌دهند.

تجربه این کلاس، که مانند سایر کارگاه های آموزشی شهاب مرادی رایگان است، نشان می دهد که اگر جوانان حس کنند یک روحانی برای آنها احترام قائل است و پاسخ اقناعی و منطقی را حق جوان می داند، داوطلبانه جهت حفظ شرایط گفتگوی محترمانه می کوشند و برای یک زندگی بهتر، تلاش می کنند تا بیشتر و بهتر بیاموزند. این نکته ای قابل تامل برای دستگاه های متولی فرهنگ و آموزش است (که گاهی با زبان گلایه از نسل امروز سخن می‌گویند) تا با نگاهی مجدد به ورودی ها، عملکرد و خروجی هایشان، کارنامه خود را واقع بینانه تر ترسیم کنند.


گفتنی است:برای آشنایی بیشتر با کلاس مجردها و شرایط ثبت نام آن به وب سایت شخصی شهاب مرادی مراجعه کنید. البته مهلت ثبت نام اين كلاس ها هميشه محدود بوده و پايان مهلت ثبت نام اين دوره نيز هفتم تيرماه است.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"کلاس مجردها" صیقلی برای رو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..