تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید رشته های جدید دانشگاهی در کشور

نوه ابراهیم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

برنامه ریزی مسئولان برای تولید رشته های جدید دانشگاهیعبدالرحیم نوه ابراهیم مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تحصیلات تکمیلی وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: همایش ملی توسعه آموزش و برنامه ریزی درسی دانشگاه‌ها در پایان  تیرماه امسال با هدف توسعه برنامه‌های درسی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی برگزار می شود.

وی مطرح کرد: گروه‌های توسعه آموزش و برنامه ریزی درسی دانشگاه‌ها ادغام شده و در این زمینه باید آموزش‌های لازم جهت اشراف بیشتر بر دروس به آنها ارائه شود که در این همایش وظایف گروه‌ها مشخص می‌شود.

نوه ابراهیم افزود: کارشناسان و صاحب نظران پیرامون تبیین سیاست‌های جدید گسترش آموزش عالی، ضرورت‌ها و فرصت‌های برنامه ریزی درسی در آموزش عالی، نوآوری در فرآیند تشکیلات برنامه ریزی درسی، طراحی رشته‌های جدید با تاکید بر تولید رشته‌های میان رشته‌ای به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود می‌پردازند تا این طرح به بهترین نحو اجرا شود.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تحصیلات تکمیلی وزارت علوم افزود: در این همایش حدود 600نفر از اعضای گروه‌های توسعه آموزش و برنامه ریزی درسی دانشگاه‌ها شرکت می کنند.

وی افزود: بازنگری در تمامی رشته های تحصیلی گروه های مختلف به غیر از گروه علوم انسانی که تعداد آن‌ها زیاد است، انجام شده و برنامه و تمرکز مسئولان دانشگاه‌ها بر تولید رشته‌های جدید به ویژه میان رشته‌ای است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید رشته های جدید دانشگاهی در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..