تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت همه جانبه بنیاد علم ایران از تحقیقات کاربردی در کشور

ضرغام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

راه اندازی پژوهش سرای دانش آموزی گامی مهم برای تقویت کار تیمی دانش آموزاننصرالله ضرغام رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و نو آوران معاونت علمی در گفتگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: سیاست بنیاد علم این است که مدیریت از یک پویایی بالایی برخوردار باشد تا ظرفیت‌های موجود در کشور شناسایی و راه حل‌های مطلوبی جهت حمایت از طرح‌های کاربردی و پژوهش‌های مورد نیاز انجام شود.

وی مطرح کرد: کشف ظرفیت‌ها و استعداد‌ها به نوعی کمک بزرگی به توسعه علم و فناوری در کشور می‌کند، بر همین اساس در صندوق حمایت از پژوهشگران آئین نامه‌ای تدوین شده است که از تحقیقات کاربردی به طور کامل حمایت شود.

رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و نو آوران معاونت علمی تاکید کرد: حمایت از رساله‌های کاربردی دکترا گام مهمی در راستای ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت است و این موضوع سبب ارتقای سطح علمی کشور می‌شود.

ضرغام گفت: راه اندازی پژوهش سرا‌های آموزشی اقدامی جهت مشارکت بیشتر آن‌ها در انجام کار‌های دینی و تحقیقاتی است و بنیاد علم ایران حمایت همه جانبه ای از این مراکز انجام می‌دهد.

وی یادآور شد: صندوق حمایت از پژوهشگران حمایت مالی از پژوهش‌های دانش آموزی انجام می‌دهد تا نیازشان در این حوزه را برطرف کند.

انتهای پیام/

راه اندازی پژوهش سرای دانش آموزی گامی مهم برای تقویت کار تیمی دانش آموزان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت همه جانبه بنیاد علم ایران از تحقیقات کاربردی در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..