تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه به آب انداختن کشتی + فیلم

لحظه به آب انداختن کشتی +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛کشورهای مختلف جهان برای ارتباط با سایر کشورها از راه‌های  مختلفی استفاده می‌کنند. راه‌آهن، مسیر هوایی، مسیر دریایی و جاده‌ها و از جمله مسیر‌های ارتباطی میان جوامع مختلف هستند.

در میان این مسیر‌‎ها استفاده از مسیر‌های آبی از اهمیت بالایی برخوردار است که به همین جهت کشورها برای توسعه بیشتر تلاش می‌کنند ابزار لازم را برای پیشرفت خود در این مسیر در اختیار داشته باشند.

ساخت کشتی برای کشورهای در حال توسعه از اولویت ویژه‌ای برخوردار است. بیشتر تجارت‌ها به دلیل امنیت بالای مسیر‌های آبی و هزینه پایین انتقال کالا با کشتی رغبت بیشتری به استفاده از کشتی نشان می‌دهند و به همین دلیل است که کشورهای درحال توسعه درتلاشند با ساخت کشتی‌های غول‌پیکر و مقاوم گامی مهم در راستای پیشرفت در این مسیر را بردارند.

در فیلم زیر لحظه به آب انداختن یک کشتی غول‌پیکر را به آب مشاهده خواهید کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه به آب انداختن کشتی + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..