تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مایکروسافت غیر فعال کردن آنتی ویروس در ویندوز 10 را تأیید کرد

مایکروسافت تلویحا تأیید کرد که به‌صورت موقت اقدام به غیرفعال کردن آنتی‌ویروس‌های غیر از ویندوز دیفندر در ویندوز ۱۰ می‌کند.

در پی شکایت کسپرسکی به کمیسیون اتحادیه اروپا در رابطه با غیرفعال کردن آنتی‌ویروس‌هایی غیر از ویندوز دیفندر در ویندوز ۱۰ این کمپانی، ردموندی‌ها تأیید کردند که به‌صورت موقت این کار را انجام می‌دهند. در ابتدای ماه ژوئن سال جاری، کسپرسکی شکایتی علیه مایکروسافت در کمیسیون اروپا مطرح کرد که بر اساس آن مدعی شده بود ردموندی‌ها به‌منظور گسترش استفاده از ویندوز دیفندر در ویندوز ۱۰، سایر آنتی‌ویروس‌ها را در این سیستم‌عامل غیرفعال می‌کند. کسپرسکی مایکروسافت را به سوءاستفاده از موقعیت خود متهم کرده بود.

مایکروسافت با انتشار پستی در وبلاگ خود که در آن اشاره‌ای به کسپرسکی نشده است، اعلام کرد که آنتی‌ویروس ویندوز دیفندر را با ویندوز ۱۰ همراه کرده است تا مطمئن شود که تمام سیستم‌های مبتنی بر ویندوز ۱۰ از بدافزار‌ها و ویروس‌ها در امان هستند.

مایکروسافت مدعی شده است که نتایج آزمایش‌های انجام‌شده روی ویندوز دیفندر، نشان از این دارند که این آنتی‌ویروس جزو بهترین گزینه‌های موجود در بازار است. به ادعای مایکروسافت، در آخرین آزمایش انجام‌شده ویندوز دیفندر موفق شده است نرخ شناسایی ۹۹ درصدی برای ویروس‌ها و بدافزارها کسب کند.

ردموندی‌ها در پست خود چنین اظهار نظر کرده‌اند:

ما می‌دانیم که انتخاب کاربران ویندوز مایکروسافت چیست و از این‌رو است که برای توسعه‌ی آنتی‌ویروس خود با بیش از ۸۰ مؤسسه‌ی امنیتی مستقل برای توسعه‌ی آنتی‌ویروس و سرویس امنیتی مایکروسافت همکاری می‌کنیم. همکاری با سایر کمپانی‌های فعال در حوزه‌ی توسعه‌ی نرم‌افزار‌ و راهکار امنیتی، این امکان را فراهم می‌آورد تا جزئیات فنی امنیتی ویندوز ۱۰ و فناوری‌های مایکروسافت با این کمپانی به اشتراک گذاشته شود.

مایکروسافت برآورد کرده است که نزدیک به ۹۵ درصد از پی‌سی‌های ویندوز ۱۰ از آنتی‌ویروس استفاده می‌کنند که با آخرین به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ یا همان Creators نیز سازگار است. در مورد نرم‌افزار‌های آنتی‌ویروس که با آخرین نسخه ویندوز ۱۰ سازگار نیستند، ردموندی‌ها این امکان را فراهم آورده‌اند تا کاربر پس از به‌روزرسانی پی‌سی، نسخه‌ی جدید آنتی‌ویروس را دوباره نصب کنند. مایکروسافت در این مورد گفته است:

ما در ابتدا به‌صورت موقت برای آغاز به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ بخشی از آنتی‌ویروس را غیرفعال می‌کنیم. ما این اقدام را با همکاری شرکای خود در حوزه‌ی توسعه‌ی آنتی‌ویروس به‌پیش می‌بریم تا مشخص شود که کدام‌یک از نسخه‌های آنتی‌ویروس با ویندوز ۱۰ سازگار است و کاربران برای استفاده از آن پس از به‌روزرسانی، باید چه‌ کنند.

نظر شما در این خصوص چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مایکروسافت غیر فعال کردن آنتی ویروس در ویندوز 10 را تأیید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..