تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیدواری مونتلا به ماندن دوناروما در میلان

سرمربی میلان ابراز امیدواری کرد دروازه بان جوان تیمش در این تیم بماند.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فوتبال ایتالیا،  جانلوییجی دوناروما از دو سال قبل و زمانی که تنها ۱۶ سال داشت، به دروازه بان اول میلان تبدیل شد و اکنون مورد توجه باشگاه های بزرگ اروپایی قرار دارد. در حالی که میلانی ها سخت به دنبال تمدید قرارداد این بازیکن هستند، گفته می شود رئال مادرید قصد دارد این بازیکن را به خدمت بگیرد.

ویچنزو مونتلا درباره وضعیت دروازه بان جوان تینمش گفت: من واقعا امیدوار هستم او در میلان بماند.   نمی توانم برای شروع فصل جدید صبر کنم. انرژی مثبت زیادی اطراف باشگاه دیده می شود. رابطه خیلی خوبی با خانواده دوناروما دارم. به نظرم آینده دوناروما به من یا میلان بستگی ندارد بلکه این خود بازیکن است که باید درباره آینده خود در تیم تصمیم بگیرد. من امیدوارم او میلان را انتخاب کند و به حضورش در تیم تداوم ببخشد.

این دروازه بان جوان اکنون همراه ایتالیا در رقابت های زیر ۲۱ سال حضور دارد و قصد دارد بعد از پایان این رقابت ها درباره آینده خود تصمیم بگیرد.

دوناروما تا تابستان ۲۰۱۸ با میلان قرارداد دارد اما مدیران میلان اعلام کردند که این بازیکن قصد ندارد قراردادش را تمدید کند؛ موضوعی که با واکنش شدید هواداران میلان روبرو شد و از سوی دیگر مینو رایولا، مدیر برنامه های دوناروما، هم اعلام کرد که مدیران روسونری این بازیکن را تهدید کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیدواری مونتلا به ماندن دوناروما در میلان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..