تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا موبایل های پیکسل بعدی گوگل به تاچ پدی در بخش پشتی مجهز می شوند؟

اخیراً پتنتی از گوگل رویت شده که از احتمال تجهیز موبایل های پیکسل بعدی این کمپانی به نوعی سطح حساس به لمس حکایت دارد. گوگل در مستندات این پتنت آورده که استفاده از چنین سطحی، می قابلیت های متفاوتی به ارمغان می آورد و می توان از آن برای کنترل اعمال گوناگونی در موبایل هوشمند استفاده کرد؛ شیوه کارکرد این تاچ پد نیز بسته به اپلیکیشن در حال اجرا تغییر می کند.

به عنوان مثال اگر یک اپلیکیشن پخش موسیقی باز باشد، تاچ پد برای کنترل صدا مورد استفاده قرار می گیرد و اگر یک مرورگر باز باشد، می توانید به کمک آن، در صفحه اسکرول و زوم کنید؛ و تمام این اعمال بدون نیاز به لمس نمایشگر صورت خواهد گرفت.

علاوه بر این، کاربر می تواند از ژست های حرکتی مختلف برای باز کردن خودکار برخی اپلیکیشن ها و قابلیت ها استفاده نماید. به عنوان مثال، می توانید انگشتان خود را به شکل دایره یا C روی بدنه دستگاه بکشید و وای فای را روشن کنید. البته گفتنی است که پیکسل همین حالا از چنین قابلیتی بهره می برد و در صورت کشیدن ژست های حرکتی روی اسکنر اثر انگشت دستگاه می توانید نوتیفیکیشن ها را مدیریت کنید.

در نهایت گفتنی است که این پتنت دقیقاً یک سال پیش از سوی گوگل به ثبت رسیده و مثل همیشه هیچ تضمینی وجود ندارد که یک روز شاهد توسعه این تکنولوژی و تعبیه آن در موبایل های پیکسل باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا موبایل های پیکسل بعدی گوگل به تاچ پدی در بخش پشتی مجهز می شوند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..