تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوای صاف و آفتابی برای ایران/ افزایش دما در نوار غربی

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از سازمان هواشناسی،‌براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز و فردا در اکثر نقاط کشور هوا صاف و آفتابی خواهد بود.

برپایا این گزارش امروز در ارتفاعات مازندران بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست. در همین مدت در برخی نقاط استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شرق کرمان، شرق یزد، سیستان و بلوچستان، وزش باد شدید و گرد وخاک و در استان های اصفهان، مرکزی و قم در بعضی ساعت ها باد و گرد وخاک پیش بینی می شود.

از لحاظ دمایی نیز امروز و فردا روند افزایش دما در نوار غربی کشور خواهیم داشت.
برپایه این گزارش، هوای امروز تهران صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بنی شده، بیشینه دمای پایتخت 36 درجه و کمینه دمایی آن 23 درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوای صاف و آفتابی برای ایران/ افزایش دما در نوار غربی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..