تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تازه ترین خبرها از جنگنده نسل پنجم MiG 35 روسیه

تازه ترین خبرها از جنگنده نسل پنجم MiG 35 روسیه

جدیدترین جنگنده نظامی ارتش روسیه که پلی بین فناوری نسل چهارم و پنجم برقرار می کند از سال 2019 در اختیار نیروی هوایی این کشور قرار می گیرد. این خبری است که مقامات شرکت میگ که در نمایشگاه هوایی پاریس شرکت کرده اند در اختیار رسانه ها گذاشته اند. با تک شات همراه باشید.


جنگنده میگ 35 که قرار است جایگزین میگ 29 شود هرچند در نمایشگاه پاریس حضور نداشت اما به زودی در نمایشگاه هوایی مسکو در معرض نمایش قرار می گیرد. این در حالی است که مهندسین شرکت میگ در حال انجام آخرین آزمایش ها روی آن هستند. هنوز مشخص نیست که میگ 35 در نمایشگاه مسکو به پرواز در می آید یا که به طور ثابت در یک غرفه در معرض دید شرکت کنندگان قرار می گیرد.


نماینده شرکت میگ در نمایشگاه پاریس گفت این شرکت در حال حاضر سفارش هایی از کشورهای آمریکای جنوبی، جنوب و جنوب شرق آسیا و آسیای میانه از جمله قزاقستان دریافت کرده است.


مراحل توسعه این جنگنده از بیش از یک دهه قبل آغاز شده و نخستین نمایش عمومی آن در نمایشگاه هوایی هند در سال 2007 انجام شد.


از جمله ویژگی های جنگنده نسل پنجم می توان به رادارگریزی قابل توجه، مانورپذیری بالا و دوازده درصد قدرت بیشتر در مقایسه با جنگنده های نسل قبل اشاره کرد.


میگ گفته از تجربیات تمام نبردهایی که میگ 29 در آن حضور داشته برای ساخت جنگنده ای بدون نقص برای نبردهای امروزی در قالب میگ 35 استفاده کرده است، می تواند از روی باند کوتاه به پرواز دربیاید، در پایگاه های هوایی که آمادگی کافی ندارند فرود بیاید و می توان آن را تا چند ماه بدون نیاز به آشیانه، نگهداری کرد.


به هر ترتیب، اگر این شنیده ها صحت داشته باشند، در سال 2019 شاهد ورود رسمی میگ 35 به ارتش روسیه خواهیم بود.

mig
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تازه ترین خبرها از جنگنده نسل پنجم MiG 35 روسیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..