تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرزداران موفق به دستگیری ۱۱ متجاوز مرزی شدند /کشف 400 لیتر سوخت قاچاق

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،مجید پویان فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: در راستای برخورد با هرگونه تجاوز به خاک کشور، مرزداران هنگ تایباد موفق به دستگیری 11 نفر از اتباع بیگانه‌ای که قصد ورود غیرقانونی به خاک کشور را داشتند، شدند.

وی افزود: مامورین این فرماندهی مستقر در نقاط مختلف مرزی با هرگونه ورود غیرقانونی به خاک کشور مقابله می‌کنند، بنابراین، اتباع بیگانه بهتر است دروازه‌های رسمی و قانونی را برای ورود به کشور انتخاب کنند.

کشف 400 لیتر سوخت قاچاق


فرمانده هنگ مرزی تایباد از کشف 400 لیتر سوخت قاچاق در این مرز خبر داد و بیان کرد: مرزداران موفق به کشف این محموله شدند و پس از اطمینان از قاچاق بودن این محموله آن را توقیف کردند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ب

دستگیری چهار قاچاقچی کالا در ایرانشهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرزداران موفق به دستگیری ۱۱ متجاوز مرزی شدند /کشف 400 لیتر سوخت قاچاق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..