تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاكيد دكتر جهانگيري بر خدمات رساني به مردم مناطق پيراموني اجراي طرح هاي بزرگ

جلسه ي شوراي اقتصاد عصر امروز (شنبه) به رياست معاون اول رييس جمهور برگزار شد.

تاكيد دكتر جهانگيري بر خدمات رساني به مردم مناطق پيراموني اجراي طرح هاي بزرگدكتر اسحاق جهانگيري با اشاره به درخواست وزارت نفت در خصوص تامين اعتبار مورد نياز براي اجراي طرح ها و پروژه هاي مسئوليت اجتماعي و فرهنگي صنعت نفت در حوزه ي فعاليت هاي توسعه ي فرهنگي و اجتماعي، اين برنامه را مثبت ارزيابي كرد و گفت: لازم است اين برنامه در همه ي طرح هاي بزرگ مدنظر قرار گيرد.
معاون اول رييس جمهور افزود: شركت هاي بزرگ كه نسبت به اجراي طرح ها در زمينه هاي مختلف اقدام مي كنند بايد با اجراي طرح ها و پروژه هاي مسئوليت اجتماعي، در راستاي خدمات رساني و پاسخگويي به نيازهاي مردم مناطق اجراي طرح هاي مربوطه اقدام كنند تا مردم تصور نكنند كه اجراي اين طرح ها قرار است فقط براي آنها مزاحمت داشته باشد بلكه بايد به نحوي برنامه ريزي شود كه مردم اين مناطق از مواهب اجراي طرح هاي بزرگ نيز بهره مند شوند.
در اين جلسه درخواست وزارت نفت مبني بر تامين اعتبار مورد نياز براي اجراي طرح ها و پروژه هاي مسئوليت اجتماعي و فرهنگي صنعت نفت در حوزه ي فعاليت هاي توسعه ي فرهنگي و اجتماعي مناطق غرب كارون و پارس جنوبي به تصويب رسيد.
اين طرح با توجه به ضرورت انجام تكاليف و مسئوليت هاي اجتماعي و فرهنگي صنعت نفت در محيط هاي پيراموني اجراي طرح هاي بزرگ اين صنعت و جبران بخشي از زيان هاي اجتماعي و اقتصادي وارد شده به زيرساخت ها در مناطق مربوطه اجرا خواهد شد.
براساس اين مصوبه شركت ملي نفت ايران مكلف است معادل ريالي حداكثر 3 درصد مبلغ قراردادهاي مربوطه را از محل صرفه جويي در هزينه هاي طرح هاي مذكور و يا از محل منابع داخلي خود براي اجراي طرح ها و پروژه هاي مسئوليت اجتماعي و فرهنگي در مناطق عملياتي مربوطه هزينه كند.
در اين نشست همچنين توجيه فني، اقتصادي و زيست محيطي اجراي طرح توسعه و بهره برداري بخش فراساحل فاز 11 ميدان مشترك پارس جنوبي از سوي وزارت نفت مطرح شد كه پس از بحث و تبادل نظر به تصويب رسيد.
در اين جلسه همچنين طرح جايگزيني لامپ هاي فلورسنت با لامپ هاي LED در اماكن اداري شهر تهران از سوي وزارت نيرو مطرح شد كه پس از توضيحات وزير نيرو و گزارشي درباره ي توجيحات اقتصادي، اين طرح به تصويب رسيد.

انتهای پیام /*




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاكيد دكتر جهانگيري بر خدمات رساني به مردم مناطق پيراموني اجراي طرح هاي بزرگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..