تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنون جنگ آمریکا، تروریسم را تقویت کرد

عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا جنگهای دولت این کشور برای تغییر رژیمها را عامل تقویت تروریسم دانست.

به گزارش بولتن نیوز، به نقل از شبکه تلویزیونی راشاتودی، تولسی گابارد نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا تلاش می کند تا طرحی جنجال برانگیز را در کنگره به تصویب برساند که بر واشنگتن فشار می آورد دیگر به شورشیان سوریه تسلیحات ندهد. او اوایل امسال در غالب گروهی حقیقت یاب از سوریه ملاقات کرد. تا کنون فقط چهارده نماینده دیگر از طرح گابارد حمایت کرده اند.

تولسی گابارد در این باره در صحن مجلس نمایندگان گفت: ما باید این جنون را متوقف کنیم. ما باید مسلح کردن تروریستها را متوقف کنیم. من امروز طرح  قانون توقف ارائه تسلیحات به تروریستها را ارائه می کنم تا اجازه ندهم پولهای مالیات دهندگان برای حمایت از تروریستها استفاده شود.

گابارد در پاسخ به سوال خبرنگار راشاتودی در کنفرانس ضد تروریسم در نیویورک در این خصوص اظهار داشت: من و بسیاری دیگر سخت تلاش می کنیم تا حمایتها را از این طرح افزایش دهیم و به سیاست حمایت از تروریستها پایان دهیم. به نظر من تلاشهایی هدفمند هم از طرف رسانه ها و هم از طرف سیاستمداران و دستگاه سیاست خارجی آمریکا در حمایت از جنگهای تغییر رژیم وجود داشته است.

وی افزود: در واقع حامیان این تلاشها پیامدهای این جنگها را در کشورهایی مثل عراق و لیبی و سوریه نادیده می گیرند، زیرا هر بار که ما این جنگها را به راه انداخته ایم باعث تقویت گروههای تروریستی مثل القاعده شده و به خلق و شکل گیری داعش کمک کرده ایم. این جنگها باعث درد و رنج و مرگ گسترده مردم در این کشورها شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنون جنگ آمریکا، تروریسم را تقویت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..