تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاثیرات منفی استفاده بیش از حد از تبلت

به گزارش مشرق؛  استفاده بیش از حد از تبلت سبب آسیب جدی به ستون فقرات و بروز بیماری دیسک کمر در افراد می شود که عصب سیاتیک را تحت تاثیر قرار می دهد.

استفاده بیش از حد  از تبلت در هنگام شب، خواب افراد را با اختلالاتی روبه رو می کند و مانع استراحت کافی بدن در افراد می شود.

کاهش اعتماد به نفس کودکان، از دیگر معایب استفاده از تبلت است. کودک باید بتواند به اسباب بازی مسلط باشد و دائم برنده شود تا احساس توانمندی کند و اعتماد به نفس آنها بالا رود که در بازی های تبلت و موبایل این اتفاق نمی افتد و کودکان پیاپی شکست می خوردند در نتیجه اعتماد به نفس آنها پایین می آید و   انتخاب نوع بازی ها باید به گونه ای باشد که کودک در آن پیروز نیز شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاثیرات منفی استفاده بیش از حد از تبلت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..