تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علیرضا فغانی و کمک‌هایش دیدار شیلی - پرتغال را قضاوت می‌کنند

داور بین المللی فوتبال ایران دیدار نیمه نهایی رقابت های جام کنفدراسیون ها را به همراه دو کمک ایرانی خود قضاوت خواهد کرد.

به گزارش قدس آنلاین، مرحله نیمه نهایی رقابت های فوتبال جام کنفدراسیون ها چهارشنبه شب با دیدار تیم های شیلی و پرتغال در شهر کازان روسیه پیگیری خواهد شد که قضاوت این بازی برعهده علیرضا فغانی است.

این دیدار با قضاوت علیرضا فغانی به عنوان داور وسط و رضا سخندان و محمدرضا منصوری به عنوان کمک‌داور برگزار خواهد شد. فهد المرداسی از کشور عربستان به عنوان داور چهارم، روشن ایرماتوف از کشور ازبکستان، جایر از آمریکا و عبدالله از کشور عربستان به عنوان کمک‌های ویدئویی فغانی را در امر قضاوت این بازی همراهی خواهند کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علیرضا فغانی و کمک‌هایش دیدار شیلی - پرتغال را قضاوت می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..