تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فکر کثیف نوعروس در باره ارتباط داماد و دختر خاله بیوه اش

فکر کثیف نوعروس در باره ارتباط داماد و دختر خاله بیوه اش

فکر کثیف در باره دختر خاله بیوه / پیام های رمزی تازه داماد لو رفت

دلم می‌خواست گردن دخترخاله‌ام را بگیرم و خفه‌اش کنم. غم بزرگی روی سینه‌ام سنگینی می‌کرد، نمی‌توانستم دردم را به کسی بگویم. بالاخره با خواهرم درددل کردم. سیما می‌گفت: «شک نکن که بهنام به تو خیانت Cheat می‌کند، این دخترخاله ما اگر آدم بود، طلاق نمی‌گرفت و حالا هم برای زندگی تو دندان تیز نمی‌کرد.»

شنیدن حرف‌های سیما، آتش به جانم انداخت. حدود یک ماه از این ماجرا گذشت، شوهرم مشکوک می‌زد و گاهی به خانه مادرش می‌رفت و مدام فکرش درگیر بود. برای من که فقط چهار ماه از زندگی مشترکم می‌گذشت، موضوع خیانت بهنام مسئله‌ای نبود که بخواهم از کنار آن به‌سادگی رد شوم. تصمیم گرفتم یک بلایی سر او و دخترخاله‌ام بیاورم. همان روز گوشی تلفن‌همراه شوهرم را دوباره چک کردم. دو تماس با دخترخاله‌ام برقرار کرده و چند پیامک رمزی هم بینشان رد‌وبدل شده بود.

وسایلم را برداشتم و به خانه مادرم رفتم. دو هفته گذشت، بهنام هرروز دنبالم می‌آمد و می‌گفت اگر برنگردی، دق می‌کنم. متاسفانه با تهمت‌های رکیک، آبروی او و دخترخاله‌ام را توی فامیل بردم؛ اما حالا متوجه شده‌ام خانواده بهنام دخترخاله ام را برای برادرشوهرم به‌طور پنهانی خواستگاری کرده‌اند.

خاله‌ام و شوهرش نیز چون دخترشان مطلقه است، نمی‌خواستند تا قبل از قطعی‌شدن، کسی از این ماجرا بویی ببرد؛ اما من... .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

تجاوز به زن جوان داخل پراید / الناز 10 شب بود که از محل کارش خارج شد و ...

لیلا و مرد غریبه را در حالی که در خانه خلوت کرده بودند، غافلگیر کردم و ... + عکس

اقرار بی شرمانه یک مرد به ارتباط پنهانی با زن شوهر دار

گروگان گرفتن خانواده 5 نفره ایرانی در استانبول ترکیه / وقتی فهمیدم می خواهند ما را بکشند آنجا را به آتش کشیدم و ...+ فیلم

فرار از مرگ افراد خوش شانس در ثانیه آخر + این فیلم را حتما ببینید

یک پسر جوان در مسابقه چک زنی از هوش رفت + فیلم

ارواح درختی سبز را در چند ثانیه خاکستر کردند!+ فیلم و عکس

شب که شد شوهرم را با دارو خواب کردم و اکبر را به خانه آوردم و ...+ عکس

از دو جوان خواستم تا مزاحم زنم را ادب کنند و حالا او شاکی ما شده است!

وقتی فهمیدم از شهر خارج شد، جیغ کشیدم اما دیگر دیر شده بود و او با تهدید مرا ...

تن دادن به خواسته های زشت کیارش / دختر جوان در شب بارانی سوار ماشین خارجی شد و ...

مظنه قیمت مسکن در منطقه پیروزی تهران

امسال قیمت مسکن در کدام مناطق تهران گران‌تر شد؟

متوسط نرخ هر متر مربع اجاره مسکن در تهران + نمودار

اجاره بها ۱۰درصد افزایش می‌یابد

اخبار زیر را از دست ندهید:

بازیگر مطرح سینما و تلویزیون در بیمارستان بستری شد + عکس 3 ایرانی در عربستان دستگیر شدند! تازه عروس برای کشتن آقا داماد پلیس اجیر کرده بود !‎+عکس پرداخت نصف دیه برای کورکردن بچه محل+عکس به خاطر خواستگار دخترم شوهر سابق ام را به خانه راه دادم اما اوکاری کرد که به مرز جنون رسیده ام واژگونی مرگبار تانکر نفت 123 نفر را زنده در آتش سوزاند + عکس 14+ ماجرای تلخ مرگ یک مرد در کانال آب مهرگان / جستجوها برای یافتن جسد ادامه دارد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فکر کثیف نوعروس در باره ارتباط داماد و دختر خاله بیوه اش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..