تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موشک های زلزال ۲ تجمع نیروهای ائتلاف سعودی در جنوب غرب یمن را در هم کوبید

ارتش و کمیته مردمی یمن بامداد سه شنبه با شلیک موشک های زلزال ۲ به تجمع نیروهای ائتلاف سعودی در استان تعز در جنوب غرب یمن، تلفات سنگینی به نیروهای دشمن وارد کردند.

زلزال 2

شبکه خبری المسیره یمن یادآور شد این موشک ها به قلب پادگان نظامی «العین» عربستان در منطقه «الصلو» یمن شلیک شده است.

این شبکه خبری ساعاتی پیش نیز در خبری اعلام کرد: دو نظامی ارتش عربستان در گذرگاه علب در شهر عسیر واقع در جنوب غرب این کشور به دست تک تیراندازهای ارتش و کمیته های مردمی یمن کشته شدند.


این اقدام ارتش یمن در شلیک موشک های زلزال به قلب تجمع نیروهای ائتلاف درحالی صورت می گیرد که در ماه‌های آوریل و مارس گذشته (اسفند/ فروردین) گذشته، 123 نظامی ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان از سوی تک‌تیراندازان یمنی کشته شدند.


المسیره همچنین در خبر دیگری گزارش کرد که در حملات ارتش و کمیته های مردمی یمن به نیروهای ائتلاف در سلسه کوه های «نابضه» در شهرستان موزع در استان تعز، چهارتن از این نیروها کشته و 2 تن دیگر زخمی شدند.


عربستان از ششم فروردین سال 94 همراه با چند کشور دیگر عربی و با حمایت آمریکا اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور کرد.


این حملات با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به حکومت و محدود کردن انصار الله صورت گرفت.


حملات ائتلاف ضمن آن که نتوانست ریاض را در رساندن به اهداف خود یاری رساند، تاکنون خسارت های جبران ناپذیر مالی و انسانی را به عربستان و دیگر کشورهای این ائتلاف وارد کرده است.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/425285

عکس های اینستاگرامی سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موشک های زلزال ۲ تجمع نیروهای ائتلاف سعودی در جنوب غرب یمن را در هم کوبید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..