تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه مراکز دولتی، خصوصی و پزشکان ملزم به رعایت تعرفه‌های مصوب هستند

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری وزارت بهداشت، سیدمحمد حسین میردهقان مدیرکل دفتر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت گفت: مطابق بند «ه» ماده 38 قانون برنامه پنجم توسعه و نیز بند الف ماده 9 قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور، بازنگری ارزش نسبی و تعیین تعرفه‌های خدمات سلامت برای کلیه ارائه دهندگان خدمات سلامت در کشور اعم از دولتی، غیردولتی، خصوصی در چارچوب بیمه همگانی خدمات درمانی کشور مصوب 1373 به عهده شورای عالی بیمه سلامت کشور و ابلاغ آن پس از تصویب هیات وزیران است.

وی تصریح کرد:  برابر بند «ث» ماده 70 برنامه ششم توسعه کلیه پزشکان و پیراپزشکان، موسسات و مراکز ارائه دهنده خدمات در کشور اعم از دولتی، خصوصی غیردولتی، خصوصی و خیریه موظفند ضمن رعایت تعرفه‌های مصوب دولت، از خط مشی‌های مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تبعیت کنند و هرگونه اخذ وجه مازاد بر تعرفه‌های فوق حسب مورد مشمول مجازات‌های قانونی مربوطه خواهد بود.

میردهقان با بیان این که دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با جدیت بر حسن اجرای مصوبات نظارت خواهند کرد، گفت: ضروری است تا سایر اشخاص حقیقی و حقوقی از هرگونه اظهار نظر و مداخله غیرمسئولانه در این زمینه خودداری و از قوانین و ضوابط و مقررات مربوطه تبعیت کنند.

مدیرکل دفتر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت در پایان از هموطنان خواست کماکان هر گونه تخلف از تعرفه‌های قانونی و یا دریافت وجه خارج از پرونده رسمی بیمارستان را به سامانه ملی وزارت بهداشت با شماره تلفن ١٩ اطلاع دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه مراکز دولتی، خصوصی و پزشکان ملزم به رعایت تعرفه‌های مصوب هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..