تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استخدام کارشناس اداری خانم دریک شرکت معتبر دراهواز

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ، نمایندگی اهواز ،  در راستای تکمیل کادر خود ،  از افراد با توانمندی و شرایط زیر در ردیف شغلی زیر دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلی جنسیت شرایط احراز کارشناس اداری خانم مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر ( رشته های it و مدیریت و اقتصاد و رشته های مرتبط ) تسلط به زبان انگلیسی امتیاز محسوب می شود. نزدیکی محل سکونت به شرکت امتیاز محسوب می شود. قدرت مذاکره ، روابط اجتماعی مناسب و منطقی و روحیه مشتری مداری از الزامات همکاری است .

متقاضیان می توانند جهت تکمیل فرم همکاری و مصاحبه  با دردست داشتن یک قطعه عکس پرسنلی ۴*۳ روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ لغایت ۱۳ به آدرس زیر مراجعه نمایند .

آیا مطمئنید که رزومه شما حرفه‌ای ترین و جذاب ترین رزومه برای این کارفرما است؟ کلیک کنید...‬



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استخدام کارشناس اداری خانم دریک شرکت معتبر دراهواز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..