تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادامه اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های ارتباطی مازندران

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سرهنگ علیرضا قدمی  رئیس پلیس راه مازندران  با اشاره به محدودیت ترافیکی در محور کرج- چالوس گفت:  تردد انواع وسایل نقلیه تا ساعت یک بامداد روز سه شنبه ۶ تیرماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه تا ساعت یک بامداد روز سه شنبه از کرج به سمت مرزن آباد بصورت یک طرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۹ تیرماه تا ساعت ۳ بامداد روز شنبه ۱۰ تیرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه ۹ تیرماه تا ساعت ۳ بامداد روز شنبه ۱۰ تیرماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

 رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه  تردد همه تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع است گفت:  رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۶ صبح روز چهارشنبه ۷ تیرماه و همچنین از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۸ تیرماه و از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۹ تیرماه تا ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۱۰ تیرماه ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: تردد همه  وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه ۹ تیرماه تا یک بامداد روز شنبه ۱۰ تیرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ روز جمعه ۹ تیرماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه ۱۰ تیرماه با اعلام ماموران پلیس راه در محل، از آب اسک به رودهن به صورت یک طرفه است.

وی با اشاره به محدودیت ترافیکی در محور سوادکوه، گفت: تردد همه تریلر‌ها به استثنای تریلر‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های سه شنبه و جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

وی گفت: تردد موتورسیکلت تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۰ تیرماه از محور‌های کرج- چالوس، هراز  سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

 انتهای پیام/آ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادامه اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های ارتباطی مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..