تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از برخوردهای گزینشی استانداری تا جلسات سفارشی دانشگاه ارومیه

ساعت: 09:13 منتشر شده در مورخ: 1396/04/05 شناسه خبر: 1136778

به فرمایش مقام معظم رهبری ایجاد این چنین دو دستگی هایی مثل سال ۵۹ برای شما آقایان تبعاتی خواهد داشت که به قطع یقین به ضررتان خواهد بود. سعی بر آن نداشته باشید که خود را از بدنه دانشجویی جدا بدانید و برای شنیدن دو کلام حرف حساب و نقد سازنده از عملکردتان از آنان فرار کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نسل برهان؛ چند هفته پیش بود که افطاری تحت عنوان «افطاری ریاست جمهوری با تشکل های دانشجویی» برگزار شد. حال آقایان تصمیم گرفتند دست به دعوت گزینشی بزنند و فقط تشکل های “حامی دولت” را دعوت کنند و مابقی تشکل های ارزشی و انقلابی که حامی اصول و مبانی نظام و انقلاب هستند را از قلم انداختند و با وقاحت تمام برای خود دست زدند و خندیدند و در کنار این مسائل، قول استخدام های گزینشی هم به این دانشجویان دادند.

این دوقطبی بوجود آمده از طرف نهاد ریاست جمهوری تنها به این مورد مذکور ختم نمیشود. استانداری های محترم نیز با برگزاری “افطاری های سفارشی” ، در گسترش این دو دستگی بین دانشجویان نقش بسزایی دارند که می توان از این بین اسم استاندار محترم آذربایجان غربی، جناب آقای سعادت را به میان آورد که داعیه دار این گونه دو دستگی در بین دانشجویان دانشگاه های ارومیه می باشد.

لذا این سیاست به اصطلاح کثیف و “فرار از نقد” در جهت ایجاد دو دستگی بین دانشجویان به ساختمان ستاد مرکزی دانشگاه ارومیه و معاونت فرهنگی دانشگاه هم نفوذ کرده است و ما را ملزم به این کرده است تا چند جمله ای در وصف اعمال ناشایست و البته از روی جهل آقایان مسول متذکر شویم؛

چندی پیش بود که باخبر شدیم مسئولان معاونت در واقع فرهنگی دانشگاه ارومیه، در روز چهارشنبه مورخه ۳۱ خرداد ۹۶ درست در بحبوبحه ایام امتحانات، جلسه ای تحت عنوان “نشست بازرسان وزارت علوم با کانون ها، انجمن ها و تشکل های دانشجویی” ترتیب داده بودند. حال وظیفه شرعی این نهاد به اصطلاح فرهنگی بنا بر این میباشد که، حداقل یک هفته یا یک روز قبل از برگزاری جلسه، به کلیه تشکل ها و کانون ها دعوت نامه ارسال نماید. اما گویا به آقایان فرهنگی توصیه شده بود این جلسه را نیز “سفارشی” برگزار نمایید تا کسی در آن جلسه در بوته نقد دانشگاه قرار نگیرد و گلایه ای از مسئولین یادآوری نشود، تا به گوش بازرسان وزارت علوم که از تهران تشریف می آورند نرسد.

لذا آقایان با پیروی کامل از این سیاست غلط دو دستگی، دعوت از تشکل های انقلابی و ارزشی را به یک ساعت مانده به برگزاری جلسه موکول می نمایند و این “جلسه سفارشی” را عین “افطاری سفارشی” توسط بازرسان وزارت علوم و مسئولین به “اسم” فرهنگی و تشکل حامی دولت دانشگاه برگزار می نمایند.

مطالبه “شرعی” و “قانونی”  که از این آقایان انتظار می رود این است که؛

به چه قیمتی در ماه مبارک با زبان روزه و در غیاب ارکان انقلابی دانشگاه همچون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و تشکل های ارزشی و حامی تفکر انقلابی، شروع به تخریب وجهه این دو نهاد مذکور می نمایید؟ لااقل اگر دین ندارید آزاده باشید!

همچنین سیاست های این چنینی و برنامه ریزی شده از جانب دانشگاه ازجمله؛ اجرای انتخابات شورای صنفی در ایام تعطیلی دانشگاه تا جلسات سفارشی در ایام امتحانات برای ما رنگ و بوی تازه ای ندارد. لذا همه این نکات را ذکر کردیم تا حضرات مسولین فرهنگی و هیئت رییسه دانشگاه ارومیه به گوش باشند که به چنین رفتارهای وقیح و قانون گریزی از سوی شما عادت کرده ایم.

کلام آخر؛
خطاب به بازرسان وزارت علوم و مسئولین دانشگاهی؛ به فرمایش مقام معظم رهبری ایجاد این چنین دو دستگی هایی مثل سال ۵۹ برای شما آقایان تبعاتی خواهد داشت که به قطع یقین به ضررتان خواهد بود. سعی بر آن نداشته باشید که خود را از بدنه دانشجویی جدا بدانید و برای شنیدن دو کلام حرف حساب و نقد سازنده از عملکردتان از از آنان فرار کنید.

حضرت محمد (ص): هرکه در ماه رمضان مسلمانی را غیبت کند به روزه اش پاداش داده نمیشود. جامع الاخبار صفحه ۱۰۹

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از برخوردهای گزینشی استانداری تا جلسات سفارشی دانشگاه ارومیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..