تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوت پایان رقابت‌های فوتسال جام رمضان اصلاندوز به صدا درآمد+تصاویر

ساعت: 12:44 منتشر شده در مورخ: 1396/04/05 شناسه خبر: 1137096

تیم فوتسال تعمیرات موبایل جاوید با پیروزی در دیدار فینال به مقام قهرمانی جام رمضان اصلاندوز رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ارس تبار،شب گذشته فینال مسابقات فوتسال جام رمضان اصلاندوز بین تیم‌های تعمیرات موبایل جاوید و پایگاه شهید برومند حاجیلو در سالن حضرت علی بن ابیطالب محله قره قباق برگزار شد.

در این دیدار جنجالی، دو تیم رقابت زیبا و جذابی داشتند و نتیجه 5 بر 2 به نفع تیم موبایل جاوید در جریان بود که در نیمه دوم بر اثر ایجاد حاشیه و درگیری،بازیکنان تیم حاجیلو زمین را ترک و داور بازی نیز نتیجه را به نفع تیم مویابل جاوید 3 بر صفر اعلام کرد و این تیم توانست قهرمان این دوره از مسابقات شود.

در مراسم اختتامیه مسابقات جام رمضان به تیم‌های اول و دوم حکم قهرمانی،کاپ(تیم اول) و جایزه نقدی از سوی هیات فوتبال اصلاندوز اهدا شد.

همچنین وحید مهرآوران بازیکن تیم موبایل جاوید و بازیکن تیم کول تپه از سوی مسئولان برگزاری کننده فوتسال جام رمضان بخش انگوت بهترین بازیکن انتخاب و جوایزی به این بازیکن اهدا شد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوت پایان رقابت‌های فوتسال جام رمضان اصلاندوز به صدا درآمد+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..