تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماز عیدفطر درسراسر استان اردبیل اقامه شد

ساعت: 11:36 منتشر شده در مورخ: 1396/04/05 شناسه خبر: 1136976

هم‌زمان با فرارسیدن عید سعید فطر، نماز پرشکوه عید به عنوان پایانی پرشور بر ماه میهمانی خدا در شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، هم‌زمان با فرارسیدن عید سعید فطر، نماز پرشکوه عید به عنوان پایانی پرشور بر ماه میهمانی خدا در  شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شد.

آیت‌الله سید حسن عاملی در خطبه‌های نماز عید فطر اردبیل با بیان اینکه ولایت به‌عنوان زنجیره استحکام وحدت اسلامی محسوب می‌شود گفت:ملت ایران نیز در سایه رهبری داهیانه ‏مقام معظم رهبری در راستای تحقق این وحدت گام های اساسی برداشته‌اند.‏

وی با تبریک عید سعید فطر اظهار کرد: مسلمانان جهان پس از یک ماه روزه‌داری و بندگی روز عید سعید فطر در صفوفی به هم فشرده، همدل و همراه به نماز ایستاده و وحدت اسلامی را به نمایش گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد:عید فطر مقدمه عید قربان به‌عنوان عید لقاء‌الله و کنگره عظیم حج است و از این روز فصل جدیدی به روی مومنان گشوده شده است.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماز عیدفطر درسراسر استان اردبیل اقامه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..