تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«کُشتی»؛ ورزشی مناسب برای جوانان علی آباد کتول

ساعت: 15:43 منتشر شده در مورخ: 1396/04/05 شناسه خبر: 1137138

«تختی» برای آموزش با استعدادها اعلام آمادگی کرد؛

علی آباد کتول یکی از مناطق مستعد پرورش پهلوانان در ورزش اصیل کشتی است که در این راستا مجتمع فرهنگی ورزشی تختی این شهرستان برای آموزش افراد مستعد اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  زرین نامه؛ کشتی ورزش جزو اولین و اصیل ترین ورزش های کشورمان است و پهلوانان ایرانی زیادی تا کنون مدال های طلایی رقابت های آسیایی، جهانی و المپیک این رشته ورزشی را به گردن آویخته اند.

طبق تحقیقات انجام شده مردم شهرستان علی آباد کتول نیز با توجه به شرایط اقلیمی این منطقه از قدرت و استقامت عضلانی بالایی برخوردار هستند و می توانند در این ورزش اصیل ایرانی پیشرفت خوب و چشمگیری داشته باشند که پهلوانان صاحب عنوان ملی و جهانی حال حاضر این شهرستان همچون «رضا سوخته سرایی» سندی بر این مدعاست.

باشگاه فرهنگی ورزشی تختی شهرستان علی آباد کتول نیز در همین راستا در نظر دارد جهت جذب و پرورش کشتی گیران مستعد زیر نظر مربیان جوان و کارآزموده، کلاس های آموزشی دایر کند.

علاقمندان به ورزش پهلوانی کشتی برای ثبت نام در این کلاس ها، می توانند ساعت 18 تا 20 روزهای فرد (یکشنبه-سه شنبه-پنجشنبه) به آدرس خیابان منوچهری- مجتمع فرهنگی ورزشی تختی مراجعه کنند.

راه های ارتباط برای کسب اطلاعات بیشتر:

09117010293 شیردل

09112784821 سوخته سرایی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««کُشتی»؛ ورزشی مناسب برای جوانان علی آباد کتول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..