تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزن‌کشی در هیات مدیره استقلال چه شکلی است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نظر می رسد هیات نفره 5 نفره جدید استقلال ،قطب پیروز ندارد. بدون شک در این جمع حسین علی قریب که از مدیران قدیمی استقلال است و پیشتر قهرمان هم شده ،با حرف هایی که زده نشان داده به مدیریت هم نیم نگاهی دارد. بدون شک قریب و جواد قراب در یک دسته قرار می گیرند.

 قراب در دوره قبل قریب هم از نزدیکان به او بود و هنوز هم روابط خوبی دارند.

حسن زمانی مشاور رئیس مجلس که انتقادهایش از منصوریان سال قبل جنجالی شده بود،باز هم مانده. چرایش البته خیلی سخت نیست. او برای ماندن یک دلیل مبرهن سیسی دارد و کسی شهامت تغییرش را ندارد. اگرچه این بار گفته با منصوریان مشکلی ندارد اما عادت به مصاحبه دارد و جنجال روی شاخ مصاحبه هایش بوده همیشه.

افتخاری برای مدیر ماندن باید از این جمع رای بگیرد. او فعلا به یک رای خودش مطمئن است.

عباسی ملکی که سابقه بسیار در نظام بانکی دارد ،نفر آخر لیست است. کارشناس اقتصادی جمع. البته تجربه نشان داده که این افراد اقتصادی هیات مدیره ها کلا کار خاصی نمی کنند ولی به هر حال وزارت ورزش این بار به این مدیر بازنشسته بانکی رسیده و باید دید رای او برای مدیریت چه کسی است.

4141




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزن‌کشی در هیات مدیره استقلال چه شکلی است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..