تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میلان از تمدید قرارداد با دوناروما مطمئن است

کد خبر: ۵۵۶۴۰۹

۱۷۹۹  بازدید

بنا به گزارش ها، باشگاه میلان مطمئن است که جیانلوئیجی دوناروما قرارداد خود را با این تیم تمدید خواهد کرد.

وبسایت نود: بنا به گزارش ها، باشگاه میلان مطمئن است که جیانلوئیجی دوناروما قرارداد خود را با این تیم تمدید خواهد کرد.

 این دروازه بان ۱۸ ساله در ابتدا پیشنهاد تمدید قرارداد را رد کرد و قرارداد کنونی اش با روسونری تا ژوئن ۲۰۱۸ اعتبار دارد. با اینحال، طی روز های اخیر گزارش هایی در مورد اینکه وی در تصمیم خود تجدید نظر کرده، منتشر شده است.

میلان از تمدید قرارداد با دوناروما مطمئن است

حالا Sky Italia گزارش داده که میلان نشانه هایی از سوی دوناروما دریافت کرده که حاکی از تمایل او به تمدید قرارداد است. بنابراین، میلان به قدری مطمئن است که تمام مذاکرات برای جذب دروازه بانی دیگر را متوقف کرده اند و تمدید قرارداد این بازیکن به صورت رسمی پس از رقابت های یورو زیر ۲۱ سال اعلام خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میلان از تمدید قرارداد با دوناروما مطمئن است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..