تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۳۰ اورژانس بیمارستانی در کشور در حال ساخت است

نوسازی و بازسازی اورژانس بیمارستان ها/پیشرفت ۸۰ درصدی در ۱۳۰ اورژانس بیمارستانی / بازسازی ۴۵ اورژانس بیمارستانی/ باز سازی و نوسازی اوؤژانس‌های بمیارستانی به کجا رسید؟/ ۱۳۰ اورژانس بیمارستانی جدید در دست ساخت داریم

علی ماهر معاون امور فنی و برنامه ریزی معاونت درمان در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به اینکه اورژانس بیمارستان اولین نقطه مراجعه بیماران در حوادث، مشکلات اورژانسی و بحران‌هاست، اظهار کرد: در گذشته مشکلات جدی در زمینه اورژانس‌های بیمارستانی به خصوص در تجهیزات و فضایی فیزیکی داشتیم.

وی ادامه داد: در طرح تحول سلامت نوسازی و بازسازی اورژانس بسیاری از بیمارستان‌ها در سراسر کشور در دستور کار قرار گرفت، به عنوان مثال بیمارستان‌هایی که اورژانس کوچکی داشتند با تامین اعتبار اورژانس جدید در این بیمارستان‌ها ساخته شد.

معاون امور فنی و برنامه ریزی معاونت درمان با اشاره به تعداد اورژانس‌های بیمارستانی در حال ساخت گفت:اکنون ۱۳۰ اورژانس جدید در بیمارستان‌های کشور در حال ساخت داریم که کار نوسازی و بازسازی آن‌ها حدود ۸۰ درصد پیشرفت داشته است.

ماهر افزود: این ۱۳۰ اورژانس بیمارستانی یا به مرحله اتمام ساخت رسیده‌اند یا در آستانه بهره برداری هستند، همچنین ۴۵ اورژانس بیمارستانی در حال بازسازی بوده که حدود ۷۰ درصد کار بازسازی آن‌ها پیش رفته است.

وی با اشاره به افتتاح اورژانس بیمارستانی در چند شهر عنوان کرد: در شهرهایی، چون قائم و بیرجند اورژانس‌های بیمارستانی جدید ساخته و افتتاح شده و بقیه اورژانس‌ها به طور کلی از سال دوم دولت یازدهم در حال بازسازی و نوسازی هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۳۰ اورژانس بیمارستانی در کشور در حال ساخت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..