تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادامه ابرناکی آسمان و بارندگی در گیلان تا فردا

ادامه ابرناکی آسمان و بارندگی در گیلان تا فردابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مازیار غلامی بیان کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده گذر امواج کم و بیش ناپایدار از منطقه است که بر این اساس شرایط برای افزایش ابر، گاهی وزش باد و احتمال رگبار باران مهیاست.


وی ادامه داد: از فردا با پایداری هوا، روند افزایش دما تا پایان هفته مورد انتظار است.


غلامی آسمان امروز گیلان را کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی رشد ابر با احتمال رگبار باران عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را صاف تا قسمتی ابری، افزایش نسبی دما، گاهی رشد ابر پیش بینی کرد.


وی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با ۳۲ درجه مربوط به منجیل و کمینه دما را با ۱۳ درجه مربوط به دیلمان و ماسوله ذکر کرد.


سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: بیشینه و کمینه دمای شهر رشت نیز در شبانه روز گذشته به ترتیب ۳۰ و ۲۱ درجه ثبت شده است.

انتهای پیام/ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادامه ابرناکی آسمان و بارندگی در گیلان تا فردا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..