تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه‌های اورژانسی به کنکوری ها/تب کنگو در کمین مسافران تابستانی/با این دمنوش‌ها سرطان را به زانو درآورید/ مهم ترين ملاكها در هنگام انتخاب همسر چيست؟

سلول های سرطانی را با مصرف این دمنوش ها تار و مار کنید/ توصیه هایی طلایی به داوطلبان کنکور/ تب کریمه کنگو سلامت مسافران را تهدید می‌کند/ واقع بینانه همسر آینده تان را انتخاب کنید/ مصرف هسته این میوه دندان هایی سالم را برای شما به ارمغان می‌آوردبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

این خوراکی‌ها را هرگز با معده خالی نخورید
استفاده از برخی مواد غذایی با معده خالی، سلامت بدن را به خطر می‌اندازند که باید در مصرف آن‌ها دقت کرد.

دمنوش‌هایی که سلاح‌های طبیعی سرطان هستند
مصرف دمنوش‌های معرفی شده در این بخش به شما کمک می‌کند تا از ابتلا به تومور‌های سرطانی در امان بمانید.

تاثیر هسته انگور در سلامت دندان‌ها

ترکیب طبیعی در هسته انگور نه تنها دندان را تقویت می کند بلکه از پوسیدگی آن هم پیشگیری می کند.

به روش شاگرد اول‌ها مطالعه کنید
روز‌های پایانی منتهی به کنکور از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و اشتباه در این ایام عواقب نامناسبی برای داوطلبان در پی خواهد داشت بنابراین باید روش‌های اصولی را در این مدت به کار گرفت.

آرمان گرایی در انتخاب همسر آینده ممنوع
خوشبختی در زندگی مشترک هیچ ارتباطی به رویاپردازی و ایده آل نگری نداشته و یکی از بهترین اقداماتی که می‌توانید در انتخاب همسر انجام دهید، شناسایی عوامل مخرب در زندگی مشترک است.

تب کریمه کنگو در کمین مسافران
رئیس انجمن صنایع غذایی ایران گفت: مصرف غذا در رستوران‌های غیربهداشتی خطر شیوع تب مکریمه کنگو را به ویژه در مناطق شمال کشور افزایش می‌دهد.

از بادام هندی تا انار برای مقابله با کم خونی/ اینفوگرافیک
تغذیه مناسب، سالم و متنوع از ابتلا به برخی بیماری‌ها مانند کم خونی پیشگیری می‌کند.

رستوران‌های بین راهی و تفرجگاه‌ها زیر ذره بین بازرسان بهداشت
معاون فنی اداره بهداشت محیط و سلامت کار وزارت بهداشت با اشاره به شروع سفر‌های تابستانی گفت: نظارت‌ها بررستوران‌های بین راهی، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در فصل گرم افزایش پیدا می‌کند.

بلاهایی که استرس به سر ژن ها می آورد!
استرس علاوه بر اینکه باعث ایجاد بیماری های مختلف در بدن می شود، پیش بینی می شود که بر روی ژنتیک نیز بی تاثیر نیست.

نسخه‌های طب سنتی برای رفع سلولیت‌های پوستی در همه مزاج‌ها
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ارتش با اشاره به مشکل تجمع چربی و سلولیت‌های بدشکل زیر پوستی، به چند راهکار اساسی برای درمان این اشاره کرد.

چرا با وجود اینکه غذا می‌خوریم باز هم گرسنه هستیم؟
برخی افراد با وجود آنکه به طور مداوم غذا می‌خورند، اما همیشه احساس گرسنگی می‌کنند که علت‌های بسیاری دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه‌های اورژانسی به کنکوری ها/تب کنگو در کمین مسافران تابستانی/با این دمنوش‌ها سرطان را به زانو درآورید/ مهم ترين ملاكها در هنگام انتخاب همسر چيست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..