تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب وقوع حادثه تروریستی در آزادراه خرم آباد

کد خبر: ۵۵۶۴۰۲

۲۴  بازدید

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان لرستان ضمن تکذیب وقوع حادثه تروریستی در آزادراه خرم‌آباد- پل زال گفت: حادثه رخ‌داده طی عصر امروز در این مسیر تروریستی نبوده است.

خبرگزاری مهر: سرهنگ رضا شیراوژن در گفت و گو با خبرنگار ، ضمن رد وقوع حادثه تروریستی در آزادراه خرم آباد- پل زال گفت: حادثه رخ داده در این محور مربوط به این موضوع می شود که یک خودرو با پلاک منطقه آزاد اروند در این مسیر بدون داشتن مجوز تردد داشته است.

وی با بیان اینکه این خودرو در ایست بازرسی مسیر متوقف نمی شود و بدون توجه به ایست بازرسی و هشدار ماموران حرکت می کند، تصریح کرد: نیروهای انتظامی منطقه گزارش حادثه را به پاسگاه بعدی می دهند و موضوع در دستور کار پلیس قرار می گیرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه نیروهای پلیس برای متوقف کردن خودرو چند تیر هوایی شلیک می کنند، اظهار داشت: در مسیر آزاد راه سرنشین خودرو پس از رها کردن خودرو متواری می شود.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد خودروهای پلاک اروند بدون داشتن مجوز ادامه داد: راننده خودرو پس از چند ساعت برای دریافت خودرو به پاسگاه مراجعه می کند.

سرهنگ شیراوژن با تاکید بر اینکه حادثه خاصی در آزادراه رخ نداده است، در واکنش به برخی شایعات و گمانه زنی ها در فضای مجازی یادآور شد: هیچ گونه حادثه تروریستی در محور آزادراه خرم آباد- پل زال رخ نداده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب وقوع حادثه تروریستی در آزادراه خرم آباد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..