تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت با پذیرش متفاوت است؛ موسسات اعتباری گمراه سازی نکنند

اخیراً مشاهده می‌شود برخی موسسات مالی و اعتباری که صرفاً نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت و نه پذیرش شده اند ، در فعالیت‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای خود از مورد تأیید بودن نزد این سازمان سخن می گویند.

صابر جعفروندآذر رئیس اداره نظارت بر ناشران فرابورسی سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان این مطلب به پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) گفت: این در حالی است که  در موارد عدم انطباق با واقعیات، ناقص و خلاف واقع بودن اخبار و اطلاعات منتشره حسب وظیفه و طبق رویه از ناشر خواسته می‌شود نسبت به اصلاح اطلاعات و ارائه توضیحات لازم اقدام  کند که گاه منجر به صدور گزارش تخلفاتی به منظور بررسی در کمیته تخلفات نیز شده است.

وی با بیان اینکه قوام، پویایی و رشد در فضای عمومی تجاری و کسب و کار کشور بویژه در صنعت مالی مطلوب همه فعالان و بویژه بخش‌های نظارتی از جمله سازمان بورس است، افزود: با توجه به تاثیر و تاثر بخش‌های مختلف صنعت و بازار به طور مستقیم و غیر مستقیم در بازار سرمایه، از اقدامات حرفه‌ای و صحیح استقبال می شود و متقابلاً انتشار هرگونه اطلاعات نادرست از جمله در خصوص نوع و نحوه پذیرفته شدن در بازارهای رسمی تحت رگولاتوری قابل پیگرد است .

رئیس اداره نظارت بر ناشران فرابورسی سازمان بورس و اوراق بهادار توصیه کرد: مشتریان این قبیل موسسات، الزامات و مقررات نظارتی بانک مرکزی را به عنوان نهاد ناظر مستقل در تصمیمات و تعاملاتشان در نظر داشته باشند.

جعفروندآذر همچنین تاکید کرد: رسالت و ماموریت سازمان بورس و اوراق بهادار منحصراً معطوف به شفافیت و نظم در بازار سرمایه است و نه سپرده‌گذاری و دیگر امور و فعالیت‌های تجاری؛ لذا موسسات مذکور باید ضمن رعایت اصول حرفه‌ای در بازاریابی و تبلیغات ، از به کارگیری تعابیری که ذهن مخاطب را درخصوص مقوله ثبت و پذیرش در سازمان بورس دچار گمراهی می کند، پرهیز کنند .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت با پذیرش متفاوت است؛ موسسات اعتباری گمراه سازی نکنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..