تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موراتا فاصله زیادی با پیراهن منچستریونایتد ندارد

کد خبر: ۵۵۶۳۹۳

۲۳۴  بازدید

وبسایت نود: موراتا چند قدم با حضور در یونایتد فاصله دارد.

 به نقل از آ اس، مذاکرات منچستریونایتد و رئال مادرید بر سر انتقال موراتا دوباره آغاز شده و این مهاجم ۲۴ ساله فاصله اندکی با پیوستن به یونایتد دارد.

موراتا فاصله زیادی با پیراهن منچستریونایتد ندارد

طی روزهای گذشته به دلیل برگزاری مراسم ازدواج موراتا، مذاکرات تا حدی به تعلیق در آمده بود ولی حالا دوباره گفتگو بین دو باشگاه آغاز شده است. اگرچه موراتا با یونایتد بر سر جزییات شخصی قرارداد به توافق رسیده و مایل به حضور در الدترافورد است ولی دو باشگاه هنوز بر سر مبلغ انتقال به توافقی دست نیافته اند.

پیشنهاد منچستریونایتد ۷۰ میلیون یورو است و سران شیاطین سرخ فعلاً قصد افزایش این رقم را ندارند. این در حالی است که رئال مادرید برای فروش موراتا بیش از ۷۰ میلیون یورو (رقمی نزدیک به ۸۰ تا ۹۰ میلیون یورو) طلب کرده است، عقیده آن ها بر این است که موراتا خود را در عرصه بین المللی ثابت کرده و با ۲۴ سال سن، هنوز روزهای درخشانی را پیش روی خود دارد.

موراتا فصل قبل در ۱۸۷۰ دقیقه حضورش در زمین بازی برای رئال مادرید، موفق به زدن ۲۰ گل شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موراتا فاصله زیادی با پیراهن منچستریونایتد ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..