تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بایرن، بهترین باشگاه ممکن برای لواندوفسکی است

کد خبر: ۵۵۶۳۸۹

۲۹۵  بازدید

مدیر برنامه های روبرت لواندوفسکی می گوید این بازیکن تصمیمی مبنی بر جدایی از بایرن مونیخ ندارد.

وبسایت نود: مدیر برنامه های روبرت لواندوفسکی می گوید این بازیکن تصمیمی مبنی بر جدایی از بایرن مونیخ ندارد.

طی هفته اخیر و پس از مصاحبه لواندوفسکی درباره ناراحتی از هم تیمی هایش بخاطر عدم کسب عنوان آقای گلی بوندس لیگا، رسانه های انگلیس از مذاکرات چلسی و منچستر یونایتد با این مهاجم لهستانی صحبت کردند.

بایرن، بهترین باشگاه ممکن برای لواندوفسکی است

 لواندوفسکی ۲۸ ساله زمستان گذشته قرارداد جدیدی با بایرن مونیخ امضا کرد و این باشگاه در واکنش به اخبار اخیر در بیانیه ای رسمی هر گونه خبر در این باره را تکذیب کرد و اعلام کردند به هیچ وجه این بازیکن را نمی فروشند.

چزاری کوچارسکی مدیر برنامه های لواندوفسکی در مصاحبه با Futbolfejs گفت:

بایرن مونیخ بهترین باشگاه برای لواندوفسکی است. من نمی خواهم درباره این مورد زیاد صحبت کنم چون هر چه بگویم بعدا به آلمانی ترجمه می شود و در رسانه ها آنالیز خواهد شد. با این وجود هرگاه درباره لواندوفسکی صحبت می شود من یکی از کسانی هستم که سرزنش می شوم. من همیشه گفته ام و اکنون هم نظر من این است که بایرن مونیخ بهترین باشگاه برای توسعه حرفه روبرت لواندوفسکی است و نظر من تغییر نکرده است، نه امروز نه دیروز.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بایرن، بهترین باشگاه ممکن برای لواندوفسکی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..