تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکیل کمپین علیه دوپینگ در وزنه برداری

کد خبر: ۵۵۶۳۸۶

۱۱۲۸  بازدید

در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان کمپینی برای مبارزه با دوپینگ تشکیل شد و در آن اعلام شد که به زودی قهرمانان واقعی را می بینید.

ایسنا: در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان کمپینی برای مبارزه با دوپینگ تشکیل شد و در آن اعلام شد که به زودی قهرمانان واقعی را می بینید.

در جریان مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان2017، کمپین ضد دوپینگ توسط آژانس ضد دوپینگ ژاپن و فدراسیون جهانی وزنه برداری تشکیل شد. "قهرمان واقعی باشید و پاک وزنه بزنید" شعار این کمپین بود.

193 شرکت کننده از 21 کشور پرچمی که برای مبارزه با دوپینگ بود و ارزش واقعی وزنه برداری را  نشان می داد را امضا کردند.

ورزشکاران  و همراهان تیم ها این شانس را داشتند که دانش خود را در زمینه دوپینگ به وسیله مسابقه ای که توسط فدراسوین جهانی وزنه برداری ترتیب داده شده بود، امتحان کنند. این مسابقه به پنج زبان انگلیسی، اسپانیایی، روسی، فرانسوی و ژاپنی برگزار شد.

میاکی دارنده مدال برنز المپیک ریو در وزن 48 کیلوگرم و ماتسوموتو نفر نهم  المپیک ریو در وزن 63 کیلوگرم از این کمپین بازدید کردند.

این کمپین اعلام کرد: به زودی قهرمانان واقعی را می بینید. بیایید در المپیک 2020 پاک وزنه بزنیم.

تشکیل کمپین علیه دوپینگ در وزنه برداری تشکیل کمپین علیه دوپینگ در وزنه برداری تشکیل کمپین علیه دوپینگ در وزنه برداری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکیل کمپین علیه دوپینگ در وزنه برداری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..