تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همکاری دانشگاه تربیت مدرس با دانشگاه‌های روسیه در هنر و معماری

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، در این نشست با نظر رئیس دانشگاه مقرر شد دانشکده‌ها تمامی مکاتبات علمی بین المللی خود را با هماهنگی دفتر همکاری‌های علمی بین المللی انجام دهند.

در ادامه نشست درخواست انعقاد تفاهم نامه از سوی دانشگاه جان نزبیت از کشور صربستان مطرح و قرار شد تا تفاهم نامه در سطح دانشکده علوم انسانی یا مرکز زبان و ادبیات فارسی دانشگاه با مرکز ایران شناسی دانشگاه جان نزبیت منعقد شود.

همچنین در این جلسه موضوع تشکیل سومین اجلاس روسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه در پاییز سال جاری مطرح و موضوع همکاری با دانشگاه‌های کشور روسیه در حوزه هنر و معماری بررسی شد.

در این جلسه رئیس دانشگاه خواستار ارائه طرح همکاری و جزئیاتی شامل دلایل انتخاب دانشگاه طرف روسی، معرفی افراد شاخص طرف روسی برای همکاری، هزینه‌های برگزاری کارگاه و سهم طرفین شد.

پیشنهاد موضوع همکاری با دانشگاه سن پترزبورگ در حوزه Landscape و استفاده صحیح از گیاهان برای حفظ محیط زیست به صورت برگزاری کارگاه و دوره آموزشی نیز در این جلسه مطرح شد.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همکاری دانشگاه تربیت مدرس با دانشگاه‌های روسیه در هنر و معماری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..